Minap "szerencsét" próbáltam, ki tudja, még az is lehet pillanatok alatt esélyem lesz besöpörni pár milliót. Legalábbis virtuálisan. Mert, hogy kiálljak oda a nézők elé,...ááá, ahhoz nekem nincs elég merszem.

Kukac TV, hogy stílszerűen jelezzem, hová vetett a sors, új "szuperintelligenciát" megkövetelő műsorának online játékára vetemedtem. A család nyaggatott, nézzük meg.

Hát jól megnéztük! Na de hogy ekkora csudát lássak!

Feketén-fehéren kitették az ablakba, hogy nem értenek hozzá.

Hm,... elébb azt gondoltam,. hogy biztos csak egyszeri, véletlen eset lehet. De nem. Minden egyes fordulónál 1% eltűnt a rendszerből. Morfondíroztam, hol lehet a hiba, de ha a kerekítés szuperegyszerű szabályait alkalmazzák, akkor ez nem fordulhat elő. Csak nem csonkolják a végeredményt, szimplán kidobva a tizedeket?!

Pedig másképp nem tudom elképzelni ezt az eredményt.

Azon már fel sem akadok, hogy ez egy ismert online játékoldal berkein belül fut.
Ajvé,.... már itt tartanánk?

Tessék csak kipróbálni! :) Íme egy fénykép róla:

 

 

A kérdést túlélő játékosok + Játékosok, akik mindent elvesztettek = 100% , vagy nem?

Várom az ötleteket, hol a maradék 1%? Tán a téridő kontinuum bomlott meg, vagy mifene!

 

Wiseacre