Szemet szúrt már nekem egy pár órája a cím az Index mai címlapján, s bizony elraktároztam, hogy jó kis posztot írok arról a f_s műsorról, és arról aki ezt kötelezővé tenné.

Verebes kötelezővé tenné a Való Világot
 

Nos, elolvastam, értelmeztem a cikket, és megint konstatáltam, hogy az Index szerkesztői egy nagy rakás sz_ _. Nagyon elég már, hogy olyan címet választanak, ami nem fedi a valóságot.
Ez a cikk nem erről szól. Ez a cikk, s benne Verebes mondanivalója fogyasztható. Érvelhetünk ellene, mellette, szóval egész jó lenne, ha ....

De a címe vállalhatatlan. Bulvár újságok színvonala, bulvár televíziók ömlengése lassan az Index. Ha ezt akarták, egyre jobban tért fognak veszíteni.

Nagyon sok blogban veszem észre, hogy méltatlankodnak pont az ilyen címválasztáson.
Megértem én, hogy a bőrt le kell nyúzni, s méghozzá addig, amíg van miről, de a hiteles újságírás ne csak úgy tudjon figyelmet találni, hogy közben féligaz állításokkal igyekszünk villogni.
Valóban, Verebes kötelezővé tenné a Való Világot. De kinek? Tessék elolvasni!

 

Én nem tenném kötelezővé, sőt tiltanám a középiskolás korosztálynak, is. Olyan szintű befolyással van az életükre (természetesen nem csak ez a műsor, hanem sok más olyan hatás, amik szintén nem az átlagot, a normális életet preferálják számukra), amit sok szülő már csak akkor fog megtapasztalni, mikor gyermeke magasról tesz az elvárásokra, mikor gyereke, a dohányzás, az alkohol, a kábítózás, a piercingek, a tetkók világában érzi(?)  már csak jól magát.
És a kétségbeesetten kapkodó szülők kérdezik majd maguktól (valóban, maguktól fogják kérdezni?), illetve gyermeküket tanító tanáraiktól, vagy a pszichológustól, (vagy az éppen gyermekét hazahozó rendőrtől), hogy most mit tegyenek? Mi a megoldás? Hogy fogjanak hozzá helyretenni?

Hoppá!

Na ez ám a nagy kérdés, mert ilyen dolgokat helyretenni nem hiszem hogy nagy sikerrel lehet. Ehhez komoly áldozatokra lenne szükség, amiket az emberek, családok többsége nem mer, vagy nem akar felvállalni.

Hová lészen Magyarország ifjú nemzedéke?

Wiseacre